Hiç aklımda yokken, “Babama” oldu bu yazı…

Yargıcı’da aksesuarlar %50 indirimde ;o) Bundan seneleeeeer seneler evvel bir adam ve iki kızı varmış. Anne ve babalarını cok severlermiş. Ama laf aramızda babaları onlar icin cok değerliymiş Genelde hiç seyahat etmezmiş baba. Bir gün, işleri icin, kizlar 8-9 yaslarindayken Ankara’ya gitmiiiiişş… Dönüşte kızlarına birer kolye hediye etmiş. Kızlar, babalarinin cok ozel gunler disinda, hicbir sebep yokken... Read More

Almawin Çamaşır Detajanını Almayın Derim! Kokusu Cidden Çok Kötü…

Tek ve çok net bir yorumum var: Bir çamaşır deterjanı, ancak bu kadar kötü kokabilir. Evet bu kadar diyelim başka da bir şey demeyelim. Sadece temizlik önemli değil zira. Temiz temiz kokmak diye bir şey de var. Misss gibi kokmak… Koku önemlidir…  Bu bana da tecrübe oldu; bundan sonra asla kokusuna falan bakmadan bu tarz şeyleri internetten almam.Portakal kokusu falan değil, resmen kükürt gibi falan kokuyor. Bütün çamaşırlara... Read More

Anneler Günü’nde nerden hediye alıcam diye dertlenenler bu yazıyı okusun! ;)

Çok “normal” bir kız çocuğu değildim sanırım. Hâlâ da çok normal olduğumu söyleyemem :) Etrafımdaki hemen hemen tüm kız arkadaşlarım evlilik, çoluk çocuk planı yapardı oldum olası; ben hariç. Gelinliklerinin modellerini planlalayıp anlatırlardı; ben hariç. Düğünlerini düşünürlerdi en ince ayrıntısına kadar; ben hariç… Çocuk sahibi olmayı düşlerlerdi henüz küçücükken; ben hariç. Belki umursamamaktan,... Read More

Duru ve Ahu Rüzgar’a kitap seçerken nelere dikkat ediyorum?

Duru ve Ahu Rüzgar’ın kitaplığına dair çok soru alıyorum. Bu yazı onların hemen hepsine tek kalemde yanıt verebilmek için. Kızlarımın kitaplığını oluştururken %90 benim seçimlerimden yola çıktığımızı söylemem gerek. Alınacak kitaplar eğer yapıştırma kitabı gibi gerçekten onların isteklerinin ön planda olduğu bir kitap türü değilse tabii… Tahmin  edersiniz ki en önemli kriter içerik. Ama görsellik... Read More

Yves Rocher Pudra almayın, birkaç sürüşte bitiveriyor!

Benim kadar az makyaj yapan bir hatun bile 3-5 haftada bu pudrayı bitme derecesine getirebiliyorsa, o ürünün gramajından şüphe ederim ben. #YvesRocher pudra, beni inanılmaz hayalkırıklığına uğrattın  Read More

Babilnoktacom da fos çıktı

Bilenler vardir, benim D&R dan artik alisveris yapmadigimi. İnternetten verilen siparislerde cok kalitesiz hizmetlerinden ötürü kendilerinden artik#alisveris yapmiyorum. Eminim onlar da bu duruma çooook üzülüyorlardir… Tavşan dağa küsmüş :) Neyse, sonrasinda idefix’ten siparis vermistim ama ayni sirkete para kazandirmak içimi rahat ettirmedi ve şu sektör yenisi Babil.com’u denedim. Bilirsiniz#kitap almaya doyamadigimi.... Read More

pandufunuzu nasıl alırdınız?

Bu fotoda ön ve arkada duran ev patikleri arasindaki iki farkı bulunuz ;) (yazar burada bulunamayacak oldugunu dusunerek takipcilerde merak uyandirmak niyetindedir :))) #herşeyduruzgariçin Usttekini H&M’den almistim, ki hakkini odeyemem gercekten cok memnunum genel olarak urunlerinden ama bu terlikler giyildiginin 3.gununde koptu gordugunuz gibi. Bir de soket coraplari cok kalitesizdir H&M’in hatta iade de almazlar “zaten... Read More

Mağazadan aldım bir tane, pazardan aldım beş tane!

Soldaki ve sağdaki fotoğraflar arasindaki farki bulunuz. Ipucu veriyorum: kalite acisindan hic fark yok, zaten corap dedigin nedir ki? Haa, bulurken bir de size zahmet sağdakine, sırf alışveriş merkezinden aldığı için soldakinin 5 katı para verip kazıklanan kafasız saftoronu da buluveriniz :) ipucu veriyorum: Ben! :))))  Read More

Çalışan Kadınlara Kolay Alışveriş Tüyoları

İnsanlık için küçük, benim için ise reklamdaki çocuğun dediği gibi, “Büyüüük-büyük-büyük” bir keşif “internetten alışveriş yapmak”. Tabii ki ben de uzun zamandır farkındayım bu online alışveriş sitelerinin. Hatta eşimin bile alışveriş yapmışlığı var. Ama kişisel olarak ben, nedense uzak durmayı tercih etmiştim. Sebep mi? Sebep tabii ki alışverişi sevmemem değil. Benim tek derdim genel olarak alışverişi... Read More